merhabalar bebeğim on aylıkken denize gitmeyi düşünüyoruz ama mayo olarak ne almalıyıma ayrıca simit mi kolluk mu yoksa üstü gölgelikli oturaklardan falan mı almalıyım bilemiyorum bir kolluğa bin lira vermek gerçekten mantıklı mı kullananlar bu konuda tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim