elenor33 labneyi marketten süzme peynir alıp suda bekletip tuzunu alıyordum. Sonra yoğurt mayalar gibi ama sütün içine iyice ezdiğim kibrit kutusu kadar peyniri ekleyip karıştırıyordum. Soğuyana kadar dışarda, 6-7 saatte buzdolabında bekletiyordum. Sonra temiz bir örtüye sarıp suyunu iyice süzdürüyordum ve labne oluyordu. Bebeğim severek yiyordu. Keçi sütü kullanıyordum anne sütüne en yakın süt olduğu için. Keçi boynuzu özü, karadut özü bunları da bazen sulandırıp bazen de fındık, ceviz ve badem tozuyla karıştırıp veriyordum