skrnsrhn artık ayakta sallanarak uyumak istemiyor olabilir. Benimki de emerek uyurdu, 7.aya geldiğinde memeyi istemedi uykuya geçerken. Ki o dönem memeye çok düşkündü. Bı gece yatağına bıraktım (hem mama hem meme olarak besleniyordu ek gıda tadım surecinde de. )mamasını yapayım belki öyle uyur diye, mamayı yapıp odasına döndüğümde beşiğinde kendi kendine uyumuştu. Sonraki günlerde kucağıma alıp biraz pışpışlayip besigine bıraktım, kendi uyudu. Atak ve diş donemleri hariç bu şekilde devam ediyor uykuya geçişte. Farklı yöntemler deneyin anlaşılan sizin bebiş sallanarak uyumak istemiyor.