Bebeğim 2 ay 18 günlük doğduğu günden bugüne hep böyle asık surat işte gülmeler yeni yeni onlar da yarım ağız gazlı bir bebek doktorumuz kolik olduğunu söyledi fakat öyle katıla katıla ağlamalarımız yok aynı saatlerde falan öyle ama mutsuz yaa bana mı öyle geliyor bilmiyorum Dr gaz damlası önerdi zeytinyağ ve rezene kullanıyoruz ve sayelerinde gaz da atıyoruz bol bol masajda yapıyorum mesajlarda pırt pırt yapıyor karnı rahatlıyor fark ediyorum gazı hallettik çok şükür de emziriyorum misal 2 haha hihi yapalım diyeyim yarım ağız saniyelik gülücük sonra mızırdanma homurdanma veya oyun oynataım oyun halısında çıngıraklar la falan eline tutturmak vs gibi şarkı söylemek vs gibi hemen sıkılıp mızırdanıyor ee uykusu geldi diyelim karnını güzelce doyuruyorum masaj ile hem alttan üstten gazını çıkartıyorum ( ki masajada sinirleniyor yeni yeni onu seviyordu normal de) altı temiz oluyor uykuya geçerken mızır mızırdanıyor hadi zor bela uyudu diyelim özellikle bu hafta pat yarım saat sonra mızırdanarak veya ağlayarak uyanıyor yaa bı çocuk hiç mi mutlu olmaz yaa yada ben mi mutlu edemiyorum mesleğim öğretmenlikdi evlenince ara verdim sınıfta 30 çocuğa yeter iken kendi evladıma mı yetemiyorum acaba bugün artık herşeye mızırdanırken kucağımda sakinleştirmeye çalışıyordum o sıra artık doldum galiba offff diye hıçkıra hıçkıra ağladım