dryglnc
1 oğlum var 30 aylık.
Ben de çalışıyordum öncesinde.
Ama hiç sıkılmıyorum şahsen.
Anın tadını çıkarıyorum.
Bi daha bu kadar küçük olmayacak
İşe başlayınca bu sakinlik olmayacak
Ondan evimdeki rutin benim için büyük bir keyif.
Sabah oğlumdan önce uyanmak duşumu almak kahvemi eşimle içmek
Onu işe uğurladıktan sonra evi havalandırmak
Sonra oğlumun “Ben uyandiiiiim” deyişini duymak…
Hepsi bir keyif.
Zor ama muhteşem bir serüven
Onun mutlu, huzurlu ve sevimli hallerine odaklanıyorum hep
Her gün yemek yapabildiğim için şükrediyorum.
Çok yorulduğum ve tükendiğimi hissettiğim anlarda koşa koşa kahve suyu koyabildiğim için şükrediyorum
Sıcak içemesem de o kahve kokusu beni o kadar mutlu ediyor ki anlatamam.
Yağan yağmurun, esen rüzgarın durup keyfini çıkarıyorum.
Kendi ailemle ilgili çok büyük sorunlar da var ama ben anda kalmaya başladım başlayalı dünya yansa umrumda olmuyor.
20′li yaşlar hep bir telaşla, koşturmaca içerisinde geçti.
30 lu yaşlarımı ağır ağır tadına vararak çıkarmak niyetindeyim.