Gizmokzilla ayyyy tam çıldırmalık ya,
banada hamileyken kola içme bebeğin erir dediler,
mezarlığa gitme gidersende ellerini vücuduna yada karnına sürme bebek lekeli doğar dediler(tabiki dinlemeyip ayda 1 olsa bile kv kp kabrini ziyaret ettim)
Bebeği enseden öpme inatçı olur diyorlardı bende inatla kızımı enseden öpüyorum,ve çok dahası var da😂😂😂😀😀😀işte herbokolog insanlarla uğraşmak zor ya sjhksm