Hafsayildiz 7 aylık kızım var kızlar anne sütü de içiyor tek göğüsle besliyorum mama takviyeli çoğunluk mama yani:( suyu da almak istemiyor diliyle geri itiyor mama hemen bittikten sonra biberonla suyu yapıştorıyıruö hemn de anlıyor ne yapmalym sizce ?