5.ayi oğlumun hiç kilo almamış.
Doktora gittik hicbisi demedi devlet hastanesi sıfır ilgi 6. Ayda ek gıdaya başka dedi.
Çiş sayısı iyi aslında kaka da aynı şekilde.
Mama başlasam mi sizce geceleri acaba o yüzden mi çok şık uyanıyor lütfen 5. Ay normalmi ya da hiç kilo almaması diside geliyo?