birkucukanne Biz gittik ama nasıl olduğu konusunda bilgim yok yani işgili gibiydi değil de gibiydi anlamadık pek
Hamide_serra Biz bir kere gittik ama şuan da üniversite hastanesinde Ahmet kan hocaya gidiyoruz çokta memnunuz
Hamide_serra Üniversite sayfasından online randevuya girp öğretim üyesi olarak randevu almştk şubat ayında şimdi takipli hasta olarak çağırdığı tarihde randevu almadan gidiyorz