nuroner anladımm. Ben yumurta et tüketiyorum kan görmedim şükğr. Sadece kakamız daha cıvık ishalimsi o tek başına belirti mi bilmşyorum 7-10 gündür öyle. Diyeti açınca hemen kan geri gelir mi nasıl anlıcamki. Dün bir dilim kek yedim ilk gün açmamdı. Bi değişim yoktu yine ishalimsi kaka vardı sadece