Minigim38 Kızlar bebeğim 18 aylık oldu oda yapmak istiyorum montessori yatak almayı düşünüyorum ama ayaklı modeli mi, yoksa ayaksız mı daha kullanışlı oluyor bilemedim. Temizlik açısından, inip çıkma açısından hangisini tercih etmeliyim 🙂yardımcı olur musunuz
Minaa66 Minigim38 bizimki yuvali ister altini kullan ister kullanma çekip supuruyrum altini kolay oluyor
Mrv_cnl Minigim38 her yönden ayaklı bir montesöri iyiniz görür çokta malenin kalırsınız bebeğiniz açısındanda çık iyi endişe etmenize gerek yok
oglumubeklerken Minigim38 hepsiburada aldık biz satıcı loolpihome du sanirim 120×200 cm tercih ettik oğlumla bende çok rahat yatıyoruz
Minigim38 oglumubeklerken çok teşekkür ederim bende bakıyım dediğiniz siteye. Bebeğiniz kaç aylık düşme ihtimali var mı benimki ayağa kalkmayı çok seviyor
oglumubeklerken Minigim38 benim bebeğim şu an 28 aylık, 23.aydan beri falan kullanıyoruz. Hiç düşme sıkıntısı yaşamadık çok şükür. Sadece bazen yatakta zıplamak istiyor kenar korumalıklara kafasını çarpacak diye korkuyorum çok şükür şimdiye kadar öyle de bir sorun yaşamadık.
Mrv_cnl Minigim38 hiç korkmayın ikisçocuğumun yatağı de aynı hiç düşme yaşanmadı zaten 8-10 cm maksimum ayaklar
hunilimomy Minigim38 100×200 özel yaptirdim 10cm ayaklı 80 cm korkuluklu beraber yatabiliyorux kendi inip çıkabiliyor 19 aylık
Minigim38 hunilimomy bende sizinki gibi büyük istiyorum usta bulamadım ya tanıdık akraba falanda yok galiba hazır sipariş vereceğim 🤷♀️modeli nasıl sizinkinin çatılı olanlardan mi diğerlerinden mi
mams hunilimomy ben de 80 cm korkuluk düşünüyorum ama çok mu uzun olur hiç örneğini de görmedim fotoğraf atabilmeniz mümkün mü