Kzy3 Merhaba su içmeye nasıl alıştırdınız, 8 aylık olduk kaşıkla verdiğimde artık içiyor fakat nuk un ve nuby nin suluklarıyla içmiyor ısırıyor veya elinde oyuncak gibi oynuyor, tavsiyelerinizi bekliyorum ☺️ Pipetlide denicem birde
Semrakrhn38 Kzy3 yaa bnm kizimda 7 aylik suyu zor iciriyorum acligina getiriyorm biberonla veririyom hemen icer belki die biraz cekiyor ek gidalarin arkasina veriyorm hemen icer belki die icmiyor yada biraz cekip birakiyor suluk denedim icmedi biberonlada bardakla iciyordu yine ama oyun ediyor icmiyor artik😀
Masalserin2019 Kzy3 aventin alıstırma bardagını aldım az az au içti onda snra yine aventin pipetlisini aldım sürekli su içmek istio :)
Senayyy Heh bende burda bekliyim aynı dertten muzdaribim sanırım su içmeyi sevmiyor ve biberonla kesinlikle içimiyor