Bebeğimi doğduğu andan itibaren yarım kundak yapıyorum çokta faydasını gördüm bebeğim artık 4aylık hem dönmeye başladı hemde havalar çok ısındı sanırım artık kundaksız yatırmak gerekiyormuş uykularımızda çok düzemliydi kundağı bırakınca uyku düzeni bozulur mu kundaklayanlr kaç aya kadar kullandı kundağı ?