Merve1531 onu bende okudum ama ben İstanbul’da oturuyorum. Bizim burada kapıya gelen sütlere güvenmiyorum açıkçası. Akşam 10 da bile süt dağıtmaya geliyorlar. Tüm gün o süt arabada nasıl dolanıyor. Bir de daha önce aldım çok suluydu. O yüzden jersey kullanıyorum. Sizin sütünüz kendi sütünüzse ya da aldığınız kişiden eminseniz o sütte çok güzel olur. Ailem Bolu’da yaşıyor oraya gittiğimizde direk köy sütünden mayalıyorum mesela.