edefneee Kızlar selam, 7 buçuk aylık bir kızım var sürekli evin içinde naralar atıyor, çığlık falan atıyor oyuncaklarla konuşmaya çalışıyor(bağırarak) normal mi sizde durumlar nasıl? Bazen o kadar çok bağırıyor ki sanki büyük insan gibi 😂
ugze Bizim de aynı balkona çıkarıyorum bazen çığlık çığlığa eğleniyor yoldan geçenler bişi oldu sanacak😂