berfin2323 bende aynı hatayı yapmıştım. Doktora göstermiştim hiç bişey yapma kendilinden geçer demişti. Krem falan sürmemiştim çünkü ellerini hep ağzına götürüyodu çok kısa sürede kabuk bağlayıp iyileşmişti. Elini ağzına çok götürüyosa o eline eldiven ya da çorap geçirebilirsiniz yara iyileşene kadar temiz tutun yeter