l1kiz1oglan Kizim 1 yas 2 haftalik yedi bucuk kiloydu boyuda bi o kadar gerideydi doktora götürdüm mama yazdı 4 şurup 2 damla yazdi ama kizim ne mamayi nede ilaçları yemiyor ilaclari bastan beri yemiyor ztn hastalandiginda zorla veriyordum smdi napamaliyim nasıl vermeliyim🥺
Deletedmom_98 l1kiz1oglan Oyun haline getirin. Bir şekilde içecek mecbur. Ben şurup gibi ilaçları hatta balık yağını filan da hep şırınga ile veririm.
Haffuse Tahliller falan yapildi mi? Gelisim geriligi var mi? Eger varsa, doktorlar colyaktan suphe edebiliyor, colyak testleri yapildi mi?
l1kiz1oglan Tabiki tahilleri cekildi ultarson istendi daha gun bekliyoruz tahlillerinde idrar yolu enfeksiyou kana karismis dedi guatri yuksek cikmis ayrica onun icinde ultarson istendi burdaki en iyi doktorlardan diyebilirim