lemonlucheesecake sendrom dediğinizi doğduğundan beri yaşayan ben 🤦♀️ 17 aylığız oğlum doğduğundan beri çok ağlak bez değiştirmeyi sevmez ağlar üstünü değişince çığlık kıyamet zaten,anlamaya başladığından beri inat,dışarıya çıkarıyorum benim hangi yöne gittigime bakar o tersine gider,Allah yardımcımız olsun inşallah