Brcmmmmmm Merhaba kızlar bebeğm 9 aylık geçen ayla aynı çıktı kilosu napmam lazım çok fazla iştahı yok kan ilacı da kullnıyo. İyi kilo aldran mama ne önerirsiniz
Hbtn Brcmmmmmm benim bebeğiminde hiç iştahı yok kilo durumunu henüz bilemiyorum ama yani yemiyor mamasını içmiyor
Papatyaa21 Brcmmmmmm biride biz mama içmez meme emmez ek gıda deden eh işte bende aldığını sanmıyorum napıcsz🙄
Hbtn Brcmmmmmm 9.5 aylık tam. Bayramdan önce 8.5 kiloydu ama Şuan bence hiç almadı inşallah vermemiştir. Yani inanılmaz iştahsız asla yemiyor bir şey
Tugce5806 o ayda benim kızımda almamıştı hiç diş sıkıntısı falanda vardır mutlaka o ara bizde öyleydi saglikliysa gelişimi iyise kiloyada çok takmayın gerçi dış etkenler kafamıza takmamizi sagliyolar
Lina2007 Papatyaa21 kesinlikle en son 15 gün önce tartıldı 7400 du bugün doktora gittik 7 çıktı çok moralim bozuldu ama 1 ay boyunca enfeksiyonu hastalık geçirdi
abcdeg Hbtn Brcmmmmmm merhaba bizde 10 ay 20 günlük oğlum hıc yemiyor 2 aydır neredeyse aynı kilo 8900 kilosu kan ilacı da kullanıyoruz. Benm oglum üst üste çok dıs cakrıyor şuan 6 diş var 7 . Patlamak üzere. Doktor’a da götürdüm dıs dönemlerinde bu durumlar olur dedi. Sağlıklı dedı ama çok zor çok üzülüyorum kızımda hıc böyle sorun yasamamostk bakalm 1 yasında tekrar kontrol var…
Papatyaa21 Lina2007 yaa siz nasıl geçirdiniz bizde şu an enfeksiyon atlatıyoruz ateşi kusması var birazda isali var antibiyotik başladık crp 15 çıktı
Lina2007 Papatyaa21 antibiyotikler geçti o sırada ağzı komple pamukcuk oldu çok zordu ya süreç inşallah sizin de geçer
Papatyaa21 Lina2007 bizim tonsilit olmuş bademickleri penisilin başladık inşallah çabuk geçer teşekkür ederim ☺️