Adenkom Hanımlar 1 hafta önce sol elimde görseldeki gibi minik kızarıklıklar çıktı bugünde sağ elimde de çıkmış. Önceki tartışmalarda aramak istedim ama çıkmıyor. Sizce bu uyuz mu bilen var mı?
kartanesi__ Adenkom kabarcıkların içi su toplamış gibi gözüküyor mu oglum geçirdi gece kasıntı çok oluyormuş uyuz da gözlemleyin
Adenkom kartanesi__ evet içi su toplamış gibi ama gece kaşınmıyor sabah ilk uyandığımda biraz kaşınıyor sonra aklıma gelmezse yok
Adenkom Dedektifgadget peki uyuz böyle 1 hafta sonra mı vücutta yayılır yoksa hemen yayılır mıydı biliyor musunuz?
Dedektifgadget Adenkom hemen yayılmaz önce ellerde kaşıklarda ve ayaklarda başlar sonra tüm vücudu ele geçirir benim ailem oldu Ziver hap kullandılar öyle geçti
Adenkom melovebabym değilmiş uyuzda tüneller oluyormuş böyle silik de olmuyormuş kimyasal alerjisi dedi çok şükür
Winner Uyuz salgını varmış. Hastaneler dolup taşıyomuş. Bende haberlerde gördüm. Geçmiş olsun. Kimse ile temas etmeyin. Çarşaflarınızı kaynar su ile kaynatın