damla6116 raporunuzu kabul etmeme gibi bir durum yok, doğruluğuna inanmıyorsa soruşturur, bir hakem hastaneye gidersiniz ve hastalığınız onaylanınca sorun ortadan kalkar. Çalışırken rastlamamıştım ama burada şahit oldum ücretsiz izne ayrılmamak için maalesef heyet raporu arayışına girenler var. Hastalık olmadan rapor almak bana hiç etik gelmiyor, müdürünüz de önceden böyle bir durum yaşamıştır muhtemelen güvensizlik olmuştur. Sizin rahatsızlığınız var, ayrıca raporluyken izne ayıramaz benim bildiğim.