esrasrtlll Anneler emzirme döneminde olduğum için doktorumun tavsiyesi ile bu hapı kullanmaya başladım. Regl ilk günü başladım yoğun bir kanama yaşadım ve bugün 10. Gün hala da kanama oluyor yoğun değil ama bunu yaşayan var mı aranızda ?
atlasasya2024 esrasrtlll açıkçası bende tam emzirme dönemi ne kullanıyorsunuz yazacaktım sizin post çıktı karşıma
liebemom esrasrtlll merhaba ben kullandım 3 ay düzensiz kanama oluyor korkmuştum doktora da sormuştum bu durum normal bende 15 gün sürüyordu
Elayberosmom esrasrtlll bende de aynı şekil etki yaptı ve benm karnimi çok agritiyordu bıraktım o yüzden 😓