Gkhnn71 Merhabalar sağlık bakanliginin verdiği demir ilaci paraben ve katki maddeli ama ben bebegime vermek istemiyorum. Parabensiz içeriği saf demir ilaci kullanan anneler hangi markayi önerirsiniz
Enerjikanne Gkhnn71 merhaba . Bu konu ile ilgili soru cevap yaptım ve Instagram adresimde bu konuda gelen bilgileri paylaşacağım .doğru bildiğimiz yanlışları öğrenmiş oldum
Seda-liva Gkhnn71 bestiron kullaniyorum cok memnunum bebegimde severek iciyor kilosu neyse o kadar damlatiyosunuz
Gulhanb Libase sidefer için aile hekimimizle konuştuğumda kendi doktor gruplarında demir değerini çok yükseltmediğini konuşuyorlarmış öyle dedi siz nasıl bi etki gördüğünüz değerleri yükseldi mi
Mevara Gkhnn71 kaç aya kadar kullanılıyor Demir benim bebeğim de 3 aylık çok az kullandık sağlık ocağınınkini
Huzurkokulum Mevara canim demiri 4 yada 6 aylikken hastanede kan testi yapiyolar demirine bakiyolar oyle baslatiyolar 2 yasina kadar kullaniyosun bizim doktorumuz oyle dedi 6 aylikken de basladik
LINDAMAY Mevara bebeğinizin demiri ne kadar düşükse ona göre kullanmanız gerek. Başka bebeklerle kıyas yapmayın lütfsn. Kızımın değerleri normal çıktığı için bize vermediler kullanmıyoruz. 5.ay kontrolünde verirler mi bilmiyorum 🤷♀️
hayalperestbirealist Gkhnn71 benim bildiklerim sidefer, bestiron, ocean microfer ve nutrigen ferromixin. Arastirmalarima göre hepsi temiz😊
Gkhnn71 Huzurkokulum bize direk sağlık ocağı verdi tahlil yapilmadan biraz kullandim baktim paraben yaziyor bebegimin atopik egzamasi var onu tekrar kullanmamaya karar verdim katki maddesi olmayandan aliyim diye dusundum
babymilax Gkhnn71 ben 5 ay sağlık ocağının verdiği ilacı kullandım. Bütün ilacı kusardı en son dayanamadım ocean marka aldım. Hem sprey formunda vermemde kolay hemde verdikten sonra kendi yutuyor yüzünü ekşitmiyor bile
Mevara babymilax ben çok kullanmadım ama en son damlattığımda inanılmaz kustu acaba sebebi o mudur? Sizin bebeğiniz sadece ilacı mı kustu yoksa süt mü kustu