Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 75 gün oldu. Kanamam ve lekelenmem 45. Günde filan bitmişti ama şimdi 1 hafta 10 gündür tekrar şu şekilde oluyo. Bir gün çok azıcık kan geliyo aynı gün kahverengiye dönüyor 2 gün bir şey olmuyor tekrar aynı şekil oluyor. Bu ne demek acaba bilen yaşayan var mı