Merhabalar , 9 aylık bebeğimle kurbanda kendi aracımızla Siirt e gitmek istiyoruz. Sinop’ta yaşıyoruz . Uçakla 3 aktarma çünkü çok zor oluyor , ikimizde araç kullanıyoruz. Giden böyle tecrübesi olan var mı ? Korkum şu, yolda araca bir şey olurda arıza yaparsa onun haricinde eminim uçaktan çok daha iyi olacak lütfen deneyimi olan yazabilir mi ?