Elisarli KPSS önlisans hazırlanıyorum 1 aydır daha konularım bitmedi önümüzdeki ay sonuna kadar bitirip soru bankası deneme konu tekrarı şeklinde gitmeyi düşünüyorum. Sizlerin nasıl gidiyor bebekle çalışabiliyor musunuz
Doruk20222 Elisarli zaman kaldıkça çalışıyorum bebeğim de ben de hasta olduğumuz için bayramdan beri çalışmadım doğru düzgün 🥺
0302 Elisarli konularım bitti aralıklı tekrar hergün deneme çözüyorum istediğim netlere gelemedim henüz
Elisarli Doruk20222 bebekle çalışmak çok zor oluyor insanın kendine ayıracak hiç vakti kalkmıyor maalesef ama artık ders çalışırken dinlendiğimi hissediyorum alıştım 😅 geçmiş olsun
minikkuzu1 Vatandaslik haric bütün konularım bitti ama hala cok eksigim var ozellikle tarihten surekli yanlis cikiyor bol tekrar yapiyorum😭
Elisarli Doruk20222 evet tarih konular çok uzun oku oku bitmiyor bazı şeyleri çok kolay aklımda tutarken bazılarında inanılmaz zorlanıyorum özellikle Osmanlı kuruluş yükselme dağılma vs çok karışıyor