fcanan benim bebeğimin ilk kaşlarında oldu. Onu zeytinyağı ile yumuşatıp elimle geçirmiştim. Zaten hemen ele geliyordu. Sonra kulak arkasında ve saçının ön kısmında oldu. Ama saçındaki deriye tamamen tutunmuş vaziyette. Zeytinyağı ile yumuşamadı bile. Bir kez yaptım hiç bir etkisi olmadı. Ben de korktum açıkçası zarar vermekten. Doktor ilk 6 ayda normal, kendi kendine geçer dedi bize