4 gün önce sezaryen doğum yaptım. Sütüm olduğu halde sırf doktor reçete ettiği için 2. günü tek seferlik 20 damla kullandım. Sonrasında göğüslerimde tıkanıklık oldu ve benimde tecrübesizliğim yüzünden sütümü sağdım ama halihazırda biberon olmadığı için dökmek zorunda kaldım. Sonrasında ise zaten kolostrum kesildi, ben çocuğuma en faydalı olucak sütü yanlışlıkla ziyan etmiş oldum 🥺