Benim kızım yeni doğduğunda doktoru azıcık yapışma görmüştü. Parmağıyla bastırarak açmıştı. O günden sonra iki üç defa hafif yapışıklık gördüğümde bende azıcık baskı yapıp açıyorum. 2 buçuk yaşında şuan. Daha geçen biraz baskı yaptım izin vermedi tabi ama. Yine de siz ellemeyin ben bizim olanı söylüyorum.