hipp kullanmaya basladıgımdan beri kilo almıyor. İlk 6 ay sma kullanmıastım anne sütü devam, ek gıda devam
Simdi
8.5 aylık 7.8 kg 73 cm kız bebek
2 ayda 3 cm uzarken sadece 350 gram almış
Cok az geliyor bana bu.
İştahlı bir bebek değil zaten ve cok hareketli masaallah ondan mı anlmadım gerildim
Acaba simdi yine sma mamasına geri dönsem sorun olur mu
Bi sma- bi hipp kullanmak