61Mucizem61 çektikçe ağlaması doğmadığı anlamına gelmez.. gazı vardır belki veya yeni doğan zaten alışmaya çalışıyor dünyaya ..belki terliyor ,belki üşüyor, belki sadece senin kökünü istiyor ..doktorun önermedikçe mama başlama bence .. hasta olsan da emzir..sütün sayesinde vücudundaki antikorlar da bebeğine geçiyor..