GunesSila Şaka mı yaa 12 aylık olacak dişler hala çıkmadı 😟😟kabarmış etmiş genişlemiş damağı ama diş yok ve sanırım arka arkaya gelecek çevremde herkesin bebeğinin var benim kızımın daha yok 😟
Nazendece GunesSila ☺️☺️☺️ bizde öyleydik doğum gününü kutladık daha bir şey yoktu geçince kendiliğinden çıktı şükür şuan 15 aylık üstte ve altta 2 dişimiz var insan ister istemez endişeleniyo insan hayırla kolaylıkla çıkar sizinde inşallah
GunesSila etuerk bir sorun görmedi doktor çıkacak merak etmeyin dedi doktorun kızları da öyle geç çıkarmış 🫠😁