momyboy Arkadaşlar imdat oğlum yatağında uyuyordu çok Sık uyanıyor diye yanıma aldım bu sefer de sanki daha çok arttı uyanmaları diş dönemindeyiz 7 aylık şuan o yüzden mi tam bilmiyorum hata mı yapmışım ben yanıma almakla