Ucansupurge yaseminkarabulut kullanıyorum 1 ay oldu. Ekstra korunmaya gerek yok o yönden memnunum. Fakat bu ay regl olmadım üstelik sadece lekelenme oluyor
Evaninanasi yaseminkarabulut 17 aydır takılı. Ben memnunum. Regl düzensizliği(bazen geç oluyorum) dışında da bir şikayetim yok. Takarken bir ağrı, sızı da hissetmedim. Başka sorunuz varsa yazabilirsiniz
yaseminkarabulut Ucansupurge hımm doğum yapalı 2 ay oldu bu ay regl oldum yeni geçti çok yoğun fazla oldu siprail taktırmak istiyordums sezeryan doğum olunca 6 aya kadar takmıyorlar mış nekadar taktırdımkz acaba
Evaninanasi Ucansupurge ara kanamalar dönem dönem olabiliyor. Zaman geçtikçe olma süresi uzuyor ama bazen regl sonlarında olmaya devam ediyor. Benim ilk ay sürekli olmuştu, sonra bitti, 3 ay sonra tekrar oldu, o bitince 5 ay sonra tekrar oldu vs.
Mtzzeynep Ucansupurge farkı seçenek var mı? Doktor mu yönlendiriyor? Çok soru soruyorum kusura bakmayın ama.
Ucansupurge Mtzzeynep Olur mu estağfurullah. Başka seçenek var mı bilmiyorum ben kendim araştırıp gittim doktora. Al gel takarım ben dedi bende alıp gittim 😅😁
Mtzzeynep Ucansupurge önce muayene mi oldunuz? Bende taktırmak artık kafam rahat olsun istiyorum. Bir kaza yaşadık ertesi gün hapı aldım. Alıp gitsem doktorum takarmı ki yada test yapmamı mı ister?
Ucansupurge Mtzzeynep Ben farkli birşeyden dolayı muayene olmuştum o zaman sordum alıp gelirsen takarım dedi. Taktırmaya gidince beta testi yapıldı negatifi onu görünce taktı hemen 3 dklik işlem zaten
tgbyzcfth Evaninanasi merhaba adetinizi tamamiyle kesmedi değil mi ? Birde hormonlu olduğu için kanser riskini artıyor diyorlar sizi bu konuda uyardılar mı ya da herhangi bir şeyler diyorlar mı
Evaninanasi tgbyzcfth kanser konusunu ilk defa duydum. Takmadan önce de çok araştırdım, çokça yorum okudum, doktoruma danıştım ama ilk defa kanser riski ile ilgili bir şey gördüm diyebilirim hatta. Yani kimse uyarmadı. Yok tamamen kesmedi. Sadece ilk aylarda ara kanama yaşadım o kadar.