Uffu 30 gün sonra rop muayenesine başladık. Nöroloji fizik ve kardiyoloji bölümlerine muayene olduk. 6. Ayında tekrar işitme testi yaptırdık. Nörolojiden eeg veb baep testleri yapıldı Mr çekilecek. Kardiyolojiden eko çekildi. İmkanınız varsa 3. Ayı dolmadan özel bir fizyoterapiste gösterin çocuğunuzu. Eve geldikten sonra ilk 1 ay sadece çok yakınlarımızı eve aldık bebeğe sadece ben ve babası dokundu sonradan biraz esnettik ama öptürmüyoruz yine de bağışıklıkları düşük oluyor diye. Ama büyütmesi o kadar zevkli ve güzel ki. O minicik bebek kocaman bir bebeğe dönüşüyor çok hızlı büyüyorlar. Tez zamanda siz de büyütürsünüz inşallah 🙏🏻