Jskkdlf bu 3yaş sendromunda benimde çocuğum tamda anlattığınız gibi ve deneyimi olan kimle konuşsam aynı şeyleri söylüyor. Bende inanın çocuğumu tanıyamıyorum o uysal melake çocuk gitti şimdi yerine her şeye bağırıp çağıran ağlayan, genelde sinirli ve hiç bişeyi kabul etmeyen bi çocuk geldi. Bu bir dönem, sizin çocuğunuzda da olması çok normal, geçecektir canınızı sıkmayın kimseye de aldırmayın🌸