20 günlük bebeğim hala emmeyi öğrenemedi, mememin sadece ucunu alıyor, yok olmuyor yani beceremiyorum ben bu emzirme işini
Acılardan yaralardan bezdim artık. Gece sinirden ağlıyorum. Bütün duygularım bebeğe geçmiyor mu ? Emzirme ısrarımda hata mı yapıyorum ?
İnat ettim emzireceğim canım acısa da ama nefret ediyorum bu durumdan, bebeğim anlıyor mudur?