Bu gibi durumlar genelde psikolojik oluyor. Ne bileyim istediği bi şey olmuyordur, daha çok ilgi bekliyordur. Takip edin hangi durumlarda yiyor ona göre yol alırsınız, olmadı doktora sorarsınız. Benim bebeğimin bezinde de ara ara çıkıyor. Ama 4 aylık henüz, ellerini emdiğini için arada yutuyor sizinki ellerini emiyor mu acaba