Sadece süt içen bebeklerde 10 güne kadar kaka olmaması çok normalmiş. Ama ben de yaşadım bu durumu. Çok gaz sancısı olunca doktora gitmiştim. Çok sevdiğim tanıdık bir doktor. Gaz damlasıyla beraber probiyotik damla da kullan dedi. O damlayı her gün kullanıyorum. Her gün kakasını yapıyor. 2 gün önce ilaç bitmişti. Veremedim. O 2 gün kakasını yapmadı. Akşam 9 da eczaneye gidip aldım verdim. Sabaha yapmıştı kakasını. Yani bilmiyorum tesadüf mü ama probiyotiğin bağırsağa olan faydaları tartışılamaz zaten. Bu sebeple her zaman düzenli vereceğim. Tavsiye de ederim