8 ay 21 günlük oğlum var ve şu 8.aya bi girdik resmen cinnet eşiğine geldim. Uyumuyor durmuyor her şeye mız mız ağlıyor diş çıkartacak daha çıkmadı da belli onunda sıkıntısı var ben artık delireceğim. Günümü sadece uyutmaya harcıyorum hiç bi iş yaptırmıyor. Ağlayıp duruyor ben bi iş yaparken. İmdat diye bağırasım geliyo balkona çıkıp artık. 😢😢