mooomm01 Kızlar benim oğlum 36 haftalık doğdu da acaba ne zaman döner merak ettim sizin bebişler ne zaman dönmeye başladı
Deletedmom104 mooomm01 39 haftalık doğdu İlk yüz üstünden sırt üstüne tam dönüşünü 3 buçuk aylıkken gerçekleştirdi
Madamehappyyyyy mooomm01 38+4 doğdu hiç dönmedi canım yüz üstü de asla sevmedi. 4.5 aylıkken kucakta oturmaya başladı 6 ay olmadan popo üstü emekliyordu.
AEgemm mooomm01 erken doğmuş bebiş bol bol yüzüstü yatırın bizde erken doğduk çok faydası oluyor öyle yatırmanın
mooomm01 Madamehappyyyyy ya benim oğlum da asla sevmiyor yüzüstü uyurkende sadece sırt üstü uyuyacak yoksa kıyameti koparıyor 🥲 düz kafa oldu bu yüzden de
atesarp mooomm01 benim bebişte aynı kafasının arkası tava gibi 😄 huysuzlugundan ana kucağında sakat etti kendini diyorum hep teslim ol pozisyonunda yatacak beyefendi doktor düzelicek diyor bakalım 😄
AEgemm mooomm01 benimki de öyleydi karşısına geçip şekilden şekile girdim resmen şuan da çok sevdiği söylenemez ama alıştı 😁 koltuğa yatırın siz de yere karşısına oturup oyuncak falan gösterin öyle alışıyor ☺️
Rez mooomm01 benimki 2 ayını bitirdi şimdilerde dönmeye çalışıyor pusete bırakınca özellikle gözüm üstünde olmasa düşecek bile , bebekten bebeğe değişiyor Allah bağışlasın hepsini
seizetheday mooomm01 oğlum 41 haftalık doğdu hiç kafasını tutamazdı 3 aylıkken yan dönüyordu 4 aylıkken tam dönmeye başladı kızım şuan 3 aylık o da kafasını tutuyor ama daha dönme gibi bir şey yok
mooomm01 atesarp aynen benim oğlan da aynı ya jsksk anne karnında da hep öyleydi ama bu sıpa 😄 bizede doktorumuz düz kafa yastığı alın geçer dedi aldım bakalım