goney Merhaba, bebeğim önümüzdeki hafta 3 aylık olacak. Biberonda kaç numara emzik kullanıyorsunuz? Biz aventin 1 numarasını kullanıyoruz ama sanki artık daha çok akmasına ihtiyaç duyuyor gibiyiz.