kızlar ikizlerim 28 aylık ewde sıkılıyorlar ilçedeyiz pek biraktvite imknı yok ewde kydırak toplar legolar cırtcırt etkinlik kitapları sıkıldılar cok nadir oynarlar aşırı hiperaktifler tw actım kc kere donup kalmıyorlar seslendiğim bakarlar cok dkkatlerini çekmiyor tv yinede acık ewde birzararı olurmu zatn kvgadan inatlaşmaktan pek izlemyorlar bazen izlyorlar knuşmaları da güzel hiç bir sorun görmüyorum tlvizyonıda sewiyorlar sizce kapatıp hiç açmamalımıyım bnce çoğu rengi sayıyı çizgi flmlerden öğrendiler yarglamyın iki cocugu oylmak kolay degil dişarı hayatımızda pek yok tw içimde kaldı acba yanlış mi yapyorum izleterek tabiki biliyorum ekran zararlı ama alıştılar artık pür dikkat izlmeslerde sewiyorlar napsam kb uzun olduu bna bir fikir verin lütfen 🙏