biee23 7-8 aylıkken eline veriyordum 😅Bir ara ekmek reis olarak geziyordu evde. verme sebebim hep istiyordu ve başka şeyler ağzında kalacak diye korkuyordum çok yaşça büyük abla ile aynı ay da oğlum vardı ve ekmek kalmaz boğaz da dedi ona güvendim. 🙂↔️🙅♀️