Hanımlar adetim biteli 1hafta oldu ama sankı yeniden adet olacakmışım gıbı goguslerım ve kasıklarım ağrıyor
Hadı kaşıklarımı üşüttüm falan desem gogslerıme dokunamıyorum
Daha önce hiç böyle dıkkatımı cekmemıştı sanırım olmamıştım da hatırlamıyorum
Neyin belırtısı kı bu acaba ? İnternette yumurtlama zamanı falan diyor ama doğru mu ? Normal mı bu