SweetMom__ bize de 5. Ayda başlattı doktorumuz ama tadımlık. 5. Ayda sadece tadımlık ve önce sebze sonra meyve dedi. Yani bebeğiniz çok küçükse acele etmeyin alışveriş yapmak için. Ben 6. Ay için og organiğin bebek irmiği, tam buğday unu, tam pirinç ununu aldım. Aşçı annenin sütsüz tarhanası ve bisküvisini sipariş edeceğim ay sonuna doğru da. E bebekte de benzer ürünler vardır herhalde oraya bakmadım