ergvn6 Merhabalar bebeğim 3.600 gr doğmuştu şu an 2 ay 15 günlük henüz 5.400 gr kilo alımı bayağı az, günde 1 ya da 2 defa mama veriyorum acaba artırmalı mıyım? 2,5 aylık bebeği olup mama ve meme gidenler kaç cc veriyor acaba
kbrkn ergvn6 bence gayet iyi. Ayda 700-900 gram almalı zaten bir bebek. Çokda takılmayın bir ay olur çok az alır bir ay olur çok alır. Yani öyle kilo almadı diye zorla yedirmeyin günah karnı ağrır. Sağlık sorunu yoksa akışına bırakın en iyisi🤍
SweetMom__ ergvn6 doktorunuz mu söyledi canım mama artırarak kilo almasını sağlamaz aksine rahatsız eder doktorunuza danışın o size en iyi olanı söyler canım
Gizemdurudmr ergvn6 canım benimde 2 ay 10 günlük bebeğim 5350 kilosu sadece emziriyorum ve doktor bana çok çok iyi dedi. Fazla kilo aldırman da iyi değil
htckvnc Bende hem mama hem emzirme gidiyorum bence de bebeğiniz kilo artışı iyi benim bebeğimde 2 ay 13 günlük
kahvelisianne Kilosu gayet iyi neye göre kime göre az anlayamadım çok mama verirsen gaz yapar zaten fazlasını sa kusar