Kızımın doğum kilosu iyiydi ama çok kilo almıyor .3700 doğdu şuan 8 aylık 8.500 kg .bana çok zayıf geliyor .doktora mi götürsem bı diyorum ek gıdaya geçtik ek gida yiyior beni de emiyor ara da da mama veriyorum canım çok sıkılıyor kızlar ya çok mu zayıf sizce ?