Merhaba bebeğim 6 ay 27 günlük babası grip oldu sanırım bebegime geçirdi öksürüyor hava veriyorum burun temizligi ve daha önceden doktorun verdiği bı ilaç vardı enfluvir şurup onu kullanıyorum ıhlamur da veriyorum ama iki gündür geçmedi doktor daha önce grip oldugund akucuk olduğu için ilaç tedavisi vermemişti ama o şekilde de bronşiolite dönüştü tekrarlanmasından korkuyorum ilk bebeğim biraz endişe ediyorum hastalandığında bana yardım edebilecek önerileriniz varsa lütfen yazın 😪