king30 Mavi10 merhaba. Bana burdan Bioderma önerdiler. İki kere kullandım daha ama kızarmıyor bebegim artık güneşe çıkınca galiba bize iyi geldi
sibeldogu Mavi10 eczacı önerisi ile la roche posay aldım bakalım güneşli günlerde kullanıyoruz iyi geldi bebeğime memnunum fiyatıda uygun diğer güneş kremlerine göre